Stalatube تولید قراضه صفر را آغاز می کند

0

Stalatube روی تغییراتی برای بهبود تجربه مشتری کار کرد.اولین تغییر اساسی ، بهبود در دسترس بودن موجودی انبار و کاهش حداقل مقدار سفارش در مقاطع بزرگ توخالی آستنیتی بود.مورد دوم چیزی به نام تولید قراضه صفر است.

مشتریان اغلب حتی در صورت نیاز واقعی به طول متفاوت ، مقاطع استاندارد تو خالی 6 متری را سفارش داده اند.برای مثال ، ممکن است به یک قسمت توخالی 4.5 متری نیاز باشد ، اما سفارش برای 6 متر طول استاندارد بوده است.طول استفاده نشده ، 25٪ از سفارش در پایان به عنوان قراضه دور تقسیم می شده است.

مشتریانی که در ابعاد غیر استاندارد زیر 6 متر سفارش میدهند به اجبار باید 6 متری می خریدند و سپس در محل کارگاهی خود اقدام به برش کاری می کردند که اضافات به شکل قراضه هایی باقی می ماند. ازین شرکت Stalatube تصمیم گرفت برای رضایت بیشتر مشتریان این برش کاری ها در شرکت خودش انجام شود و قراضه های تولید شده که به آن قراضه صفر می گویند در محل شرکت خودشان باشد. ازین رو هزینه های حمل و نقل و نیروی کار بسیار پایین می آید.

همچنین قراضه های صفر می توانند برای شرکت های دیگر اگر ابعاد مورد نیاز آنها باشد مورد استفاده قرار گیرد و یا اینکه مجددا ذوب ریزی شود.

خطوط تولید Stalatube مجهز به ساخت مقاطع توخالی هستند که بلافاصله به طول مطلوب در خط تولید بریده می شوند.مشتریان آن هم اکنون می توانند به راحتی لوله های مورد نیاز را سفارش داده و دریافت کنند.با ریشه کن کردن نیاز به برش پس از تحویل ، می تواند به میزان قابل توجهی به بهبود کارایی مشتریان کمک کند.

تولید قراضه صفر برای مقاطع توخالی از جنس استنلس استیل در اندازه های بالاتر از 100 100 میلی متر اعمال می شود.روش جدید تولید این اقلام بلافاصله وارد عمل می شود.

برای مطالعه بیشتر اخبار و اطلاعات مربوط به صنعت دنیا می توانید از وبسایت ما بازدید کنید.

پیشنهاد ما برای شما :

اگر در صنعت با استنلس استیل و ورق استیل درگیر هستید و برای خرید ورق مجبور شده اید که با دلالان(وبسایت ها و یا اشخاص ) معامله کنید. ما به شما وبسایت گروه فلز کالا را پیشنهاد می کنیم. این شرکت در زمینه واردات ورق استیل فعالیت می کند که می توانید ورق استیل مورد نیاز برای شرکت یا کارگاه تولیدی خودتون رو از دست اول بازار به صورت مستقیم خرید کنید.

با این کار هزینه های اضافی که دلالان برای خود روی ورق استیل کشیده و به جیب می زنند حذف می شود. لذا شما هزینه کمتری را برای تامین استیل خود می پردازید و از طرفی کیفیت و سلامت جنس ورق نیز تضمینی خواهد بود.