سرمایه گذاری De Marchi در فناوری نوار پخشی

0


ماشین تراشکاری نوار CNC کاملاً اتوماتیک از شرکت JS Engineering به طور خاص برای صنعت پیچ و مهره گل میخ تولید شده انبوه طراحی شده است.


مهندسی De Marchi در ویلتشایر ، اخیراً در دستگاه تراش اتوماتیک میله ASC76 سرمایه گذاری کرده است.نیاز خاص این دستگاه پخ زدن به پیچهای فولادی ضد زنگ است.علاوه بر این ، آنها همچنین می خواستند بتوانند به طور همزمان لوله پخک داخلی و خارجی داشته باشند.برای تأمین این نیاز ، ابزاری ویژه (سر پخ زدن لوله ای) ساخته و با دستگاه تهیه شده است که عملکردها را قابل تعویض می کند.

دستگاه تراشکاری میله ای ASC76 قادر به تراشیدن طیف کاملی از مواد از جمله دوبلکس ، سوپر دوبلکس ، اینکونل ، تیتانیوم ، فولاد ضد زنگ و هاستلوی است.

ورق استیل

ASC76 به عنوان یک دستگاه تولیدی با حجم بالا ، جمع و جور ، قابل حمل و تولید ، برش زدن و خاتمه بخشیدن به قطعات تولید انبوه با سرعت بالا به طور ماهرانه مهندسی شده است.ارائه قابلیت های نوار پخشی ، پیمایش ، چرخش بیش از حد و پخ زدن و میله گل میخ به طور استاندارد با زمان چرخه کمتر از 2.5 ثانیه در هر کار از قابلیت های این دستگاه است.

برای مطالعه بیشتر مقالات و اخبار در رابطه باورق استیلمی توانید از وبسایت فلز کالا بازدید کنید. همچنین جهت استعلام از قیمت ورق استیل و خرید ورق استیل می توانید از طریق تماس با در ارتباط باشید و ورق مورد نیاز خود را تامین کنید.