خرید ورق استیل ۳۰۴

0

مقدمه

همان‌طور که می‌دانید ورق استیل، به محصولی گفته می‌شود که بر پایه آهن به وجود می‌آید. لازم است بدانید که در تولید این محصولات، هم‌چنین از برخی از عناصر و آلیاژهای دیگر استفاده می‌کنند تا محصول به‌ دست‌ آمده، مقاومت بیشتری در برابر خوردگی داشته باشد و از طرف دیگر، انعطاف‌پذیری و میزان استحکام ورق استیل نیز افزایش بیشتری پیدا کند. 
 
در حال‌ حاضر ورق‌های استیل در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. دسته‌بندی انواع این ورق‌ها بر اساس آلیاژ موجود در این محصولات، صورت گرفته‌ است. از جمله سری ورق‌های استیل می‌توان به ورق استیل سری ۳۰۰،۴۰۰،۳۰۴،۳۰۵ و… اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی ورق استیل ۳۰۴ اقدام کنیم و سپس در زمینه خرید ورق استیل ۳۰۴ مطالبی را بیان نماییم.

 

ورق استیل 304

 

معرفی ورق استیل ۳۰۴

یکی از پرمصرف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ورق‌های استیل که در حال حاضر در بازار وجود دارند، استیل‌های سری ۳۰۰ هستند. این نوع از ورق‌های استیل، به‌ طور معمول به‌ صورت ضد زنگ تهیه می‌شوند و به انواع مختلف ۳۰۴،۳۰۵،۳۱۶،۳۲۱ و… دسته‌بندی می‌شوند. در میان انواع ورق‌های استیل سری ۳۰۰، ورق استیل ۳۰۴ از دیگر ورق‌ها پر مصرف‌تر است. 
لازم به ذکر است که ورق استیل ۳۰۴ از ۱۸ درصد کروم به‌ وجود آمده و ۸ درصد آن، نیکل است. این محصول به‌ طور کامل، براق و صاف است. ضد زنگ بودن از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم این محصول به شمار می‌رود. ورق استیل ۳۰۴ نوعی ورق نسوز و ضد اسید است و در نوع روکش‌دار، طراحی و تولید می‌شود و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
ورق استیل ۳۰۴ را می‌توانید در ابعاد مختلفی خریداری نمایید. از جمله ابعاد پرمصرف این محصول، می‌توان به ابعاد ۲× ۱ متر، ۶ × ۲ متر، ۱٫۵ × ۳ متر و… اشاره کرد. از طرف دیگر این نوع از ورق‌های استیل دارای ضخامت‌های مختلفی نیز هستند. از جمله ضخامت‌های ورق استیل ۳۰۴ می‌توان به ضخامت ۳۵ صدم میلی‌ متر تا ۲۰ میلی‌ متر اشاره کرد. در حالت کلی عرض ورق استیل ۳۰۴ به صورت‌های ۱۰۰، ۱۲۵ و ۱۵۰ سانتی‌ متر طراحی می‌شود و به خریداران عرضه می‌گردد.
لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که ورق استیل ۳۰۴ را می‌توان به‌ طور کامل بازیافت نمود. در حال‌ حاضر این امکان فراهم شده‌ است که استیل‌های مصرف‌ شده را بتوان در برخی از کارگاه‌ها و یا کارخانه‌ها ذوب کرد و سپس به‌ طور مجدد، آن‌ها را قالب‌گیری نمود و مورد استفاده قرار داد.
یکی از نکات بسیار مهم در زمینه خرید ورق استیل ۳۰۴ توجه به قیمت این محصول است. لازم است بدانید که قیمت ورق استیل ۳۰۴ با در نظر گرفتن چند پارامتر مهم تعیین و محاسبه می‌شود. از جمله عوامل مؤثر بر تعیین قیمت ورق استیل ۳۰۴ می‌توان به ابعاد این محصول اشاره کرد و یا برند و شرکت سازنده آن را نام برد.

ورق استیل براق نگیر و ورق استیل براق بگیر

لازم است بدانید که در هنگام خرید ورق استیل، با ۲ عبارت مواجه خواهید شد که عبارت‌اند از ورق استیل براق بگیر و ورق استیل براق نگیر. لازم به ذکر این نکته است که ورق استیل براق بگیر، به فولادهای ضد زنگی گفته می‌شود که این خاصیت را دارند که توسط یک آهن‌ربا جذب شوند. این در حالی است که به فولادهای ضد زنگ که نمی‌توانند جذب آهن‌ربا شوند استیل براق نگیر، گفته می‌شود. 
از جمله فولادهای ضد زنگ که در حال حاضر در بازار وجود دارند می‌توان به ورق استیل ۳۰۴ اشاره کرد و یا ورق استیل ۳۱۶ را نام برد. لازم است بدانید که خاصیت نگیر بودن این دسته از ورق‌های استیل، به دلیل وجود ۲ عنصر در تولید آن‌ها است. این ۲ عنصر عبارت‌اند از کروم و نیکل.

 

خرید ورق استیل 304

 

خرید ورق استیل ۳۰۴ از سایت felez.org و شرکت فلز کالا

همان‌طور که می‌دانید ورق‌های استیل در بخش‌های مختلف و مصارف گوناگون دارای کاربردهای وسیعی هستند. از جمله مصارف کاربرد این نوع از محصولات می‌توان به صنایع مختلف اشاره کرد. در حال حاضر بسیاری از لوازم‌ خانگی، لوازم آشپزخانه و لوازم پزشکی با استفاده از انواع مختلف ورق‌های استیل به وجود می‌آیند. 
در بسیاری از کارخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و به‌ طور کلی در تمامی اماکنی که با اسیدها و مواد خورنده سر و کار دارند از انواع ورق استیل استفاده می‌کنند و با استفاده از این محصول، ماشین‌آلات صنعتی مورد نیاز و بسیاری از ابزار و تجهیزات آن را طراحی و تولید می‌نمایند. بنابراین و با توجه به تنوع مصارف این محصول، در شرایط فعلی، شرکت‌های بسیار زیادی به فروش ورق‌های استیل ۳۰۴ در ابعاد مختلف و برندهای متعدد اقدام می‌نمایند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت فلز کالا اشاره کرد.
شرکت فلز کالا، یکی از شرکت‌های بسیار معتبر و با تجربه در زمینه واردات و هم‌چنین فروش انواع مختلف ورق‌های استیل است و خدماتی از قبیل برش ورق‌های استیل، روکش آن‌ها، خش بسته‌بندی و… را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. توان مدیریتی بسیار بالا و وجود کادر مجرب و تجربه بیش‌ از ۲۵ سال در این زمینه، این شرکت را به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی تبدیل کرده‌ است. 
ورق‌های استیل این مجموعه از جمله ورق استیل ۳۰۴ ضد زنگ آن، از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده فولاد در جهان فراهم شده‌اند. از جمله برندهای موجود در انواع محصولات این شرکت می‌توان به برند آسرینوکس اسپانیا و دوو و پوسکو کره جنوبی اشاره کرد و یا برند وای سی اینوس و یوسکو تایوان را نام برد. تیسکو چین و هم‌چنین کلمبوس آفریقای جنوبی از دیگر برندهای محصولات شرکت فلز کالا به شمار می‌روند. 
بنابراین در صورتی‌ که به انواع مختلف ورق استیل نیاز دارید تا مصارف خود را تامین نمایید می‌توانید به شرکت فلز کالا مراجعه نمایید و یا به خرید محصولات مورد نظر خود از طریق مراجعه به وب سایت اين مجموعه، به آدرس felez.org دست بزنید. با مراجعه به این شرکت و وب سایت می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت‌های کویل و یا پلیت فراهم کنید و یا به خرید ورق استیل ۳۰۴ به صورت شیت فابریک و یا شیت برشی با سطوح مختلف مات، براق و یا خش‌دار در ابعاد مختلف و ضخامت‌های متعدد، اقدام نمایید. قیمت ورق استیل ۳۰۴ این مجموعه، بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه است.