معتبر ترین فروشندگان استنلس استیل در ایران :

0

چند نمونه از برترین تجار و ارائه کنندگان ورق استیل که بدنه اکثر تجهیزات آشپزخانه های مدرن و صنعتی از آن ساخته می شود را در زیر برای شما عزیزان لیست کرده ایم ، این برندها چندین سال است که مورد قرارداد مستقیم تیم استاراستیل هستند و ما با افتخار نام این برند ها را می توانیم بعنوان مرجع اصلی ورق استیل و کویل استیل در ایرا ن معرفی کنیم :

  1. گروه فلز : بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت نامی آشنا برای تمام صنعت مرتبط با استنلس استیل بوده و هست.شرکت های بزرگی هم اکنون با این تیم بصورت نزدیک و مستقیم معاملات انجام می دهند.

با توجه به کالای موجود در انبار می توانید هر لحظه با این تیم در رابطه با ورق های مورد نیاز خودتون بحث و سفارش گذاری کنید.

  1. شرکت فلزات رنگین : گروه فلزات رنگین نامی آشنا برای بازار بزرگ تهران است ،در وسعت کل بازار بزرگ استنلس استیل تهران این گروه کاملا شناخته شده و مطرح است.
  2. فلز کالا : فلز کالا نیز یکی از بزرگ ترین برندهای ارائه کننده ورق و کویل استیل در ایران هستند که دارای سابقه برجسته و خوبی در این صنف هستند.
  3. توان فلز : این گروه نیز از برجسته ترین های ایران هستند که استار استیل نیز چندین سال است که مستقیما تامین کالا داشته است (این همکاری در بعضی از گریدهای خاص اتفاق افتاده است.) این گروه را نیز می توان در لیست بزرگان استنلس استیل ایران قرار داد.

کویل استیل

ممکن است که نام برخی از برندهای معتبر نیز در این گروه ذکر نشده باشد که از حوصله این مطلب قطعا خارج است.

ما تنها برندهایی که چندین سال است با آن ها معاملاتی داشته ایم که به طور کامل از خدمات ، نحوه دریافت و پرداخت رضایت کامل داشته ایم را در بالا ذکر کرده ایم.

هر کدام از این برندها خود وارد کننده کویل استیل و ورق های ارجینال از شرکت های بزرگ دنیا هستند که قطعا دارای اعتبار و ارزش بالایی از نظر حرفه ای بودن تیم و محصولات را در بر خواهند داشت.

برای ارتباط با هر کدام از این تیم ها می توانید وبسایت آن ها را در گوگل جستجو کنید و از طریق راه های ارتباطی با بخش فروش هر شرکت تماس بگیرید و گرید مورد نظر خود را سفارش دهید.