مشخصات یک سینک استیل با کیفیت چیست ؟

0

اولین سوالی که ذهن ما را درگیر می کند این است که ...

تعداد لگن سینک و یا جهت لگن به چه صورتی است؟

در اصل سینک های استیل در چند نوع تک لگن ، دو لگن ، و در بعضی محصولات دارای لگن مجزا برای شست و شو میوه هستند.مصرف کنندگان می توانند با توجه به سلیقه خود سمت چپ یا راست بودن موقعیت قرار گیری لگن بر روی سینک را انتخاب کنند.محصولات سینک استار استیل از این حیث به سه بخش بدون سینی، با یک سینی در چپ و یا راست محصول و دوسینی تقسیم‌بندی می‌شوند.

جنس و کیفیت سینک ها تولیدی چگونه است؟

سینک‌های استار استیل از جنس استنلس استیل 304 با کیفیت وارداتی بوده این گریدها از بهترین برندهای حال حاضر صنعت دنیا تامین شده و به دو شکل مات و براق هستند، این مساله باعث میشود تا سینک ها به هر دو حال مات و براق تولید ‌شوند. مدل‌ سینک‌های شیشه‌ای نیز برای افزایش تنوع در سبد محصولات سینک قرار داده شده‌اند که در آنها از شیشه‌های سفید و مشکی وارداتی استفاده شده است.

 

سینک استیل

 

تمیز کردن و نگهداری سینک ها به چه صورتی انجام می شود؟

شرکت استار استیل برای سهولت در تمیزی و نگهداری سینک توسط کاربر، نکات مهندسی را به درستی مطالعه، بررسی و در تولید محصولات خود به مرحله اجرا درآورده است. همچنین بر روی محصولات سینک ماده شوینده مخصوصی نیز به مشتریان ارائه می‌شود که در کنار تمیزی و براقی سینک، مانع از آسیب دیگر شوینده‌ها به سینک می‌شود.

ویژگی های مهمی که یک سینک با کیفیت باید داشته باشد:

استنلس استیل

سینک های تولیدی تماما از جنس استنلس استیل هستند که این مساله باعث می شود تا نگهداری ساده سینک را داشته باشیم، استنلس استیل یکی از سازگارترین فلزات و آلیاژهای موجود در صنعت دنیا با بدن انسان است ازین رو کاملا بهداشتی بوده و پاکیزگی بسیار خوبی دارد.

مقاومت بسیار مطلوبی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند م تا سالیان سال می توان از نظر ایمنی و ثبات این آلیاژ آسوده خاطر بود.

همچنین استنلس استیل یک آلیاژ مستحکم و با پایداری بسیار عالی در دماهای مختلف است ، این مساله به سینک کمک می کند تا با توجه به ضخامت کمتر لایه های تولید کننده سینک ، استحکام بالای استنلس استیل را داشته باشیم.

استنلس استیل در حال حاضر یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین گرید های آلیاژی پایه فولادی در صنعت دنیا است ، که در تمامی صنایع غذایی ، پالایشی ، معماری و .... می توانیم کاربرد های گسترده آن را ببینیم.دلیل این همه محبوبیت استنلس استیل ها مقاومت بسیار خوب در برابر زنگ زدگی و تنش های وارد شده در دماهای بالا و پایین است. شما با استفاده از تجهیزاتی که از جنس استنلس استیل ساخته میشوند می توانید تا سالیان سال از بابت هزینه های نگهداری و تعویض تجهیزات آسودگی خاطر داشته باشید. زیرا استنلس استیل با توجه به قیمت بسیار مناسبی که در مقایسه با سایر آلیاژ های موجود در صنعت دارند دارای عمر مفید و کارآیی بسیار بالاتری هستند.

 

سینک استیل

 

زیر آب

سینک های ظرفشویی باید در انواع خود دارای خروجی آب یا آب بند مناسبی باشند که به صورت دستی باعث کنترل خروج آب شوند.این مساله کمک می کند که با بستن خروجی آب ، برای شست و شوی میوه ها یا ظروف لگنی پر از آب داشته باشیم . این یک امر مهم برای تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و بعضا خانگی هست که مصرف کنندگان معمولا قبل از خرید به آن توجه ویژه ای دارند.

لگن

لگن‌های عمیق شستشو را آسان کرده و ظروف بیشتری را در خود جای می‌دهند. همچنین مانع از پاشیده شدن قطره‌های آب به بیرون سینک می‌شوند

دارای جا مایع توکار

جا مایع سینک ظرفشویی توکار استیل با قابلیت نصب آسان و پر کردن مایع شوینده آسودگی بیشتری را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.
استفاده از جا مایع سینک زیبایی و آراستگی آشپزخانه را دوچندان می‌کند.

سبد میوه شور

این سبد به منظور شستن و خشک شدن میوه‌ها داخل سینک و با فاصله از کف آن قرار می‌گیرد. با استفاده از سبد میوه شور نیاز نیست میوه‌ها به بیرون سینک ظرفشویی انتقال داده شود و سطوح بیرون لگن خشک می‌ماند. از آنجا که سبد مانع برخورد میوه‌ها با سطح داخلی سینک می‌شود نیازی به آبکشی دوباره میوه‌ها نیست.

تخته کار آشپزخانه

این تخته روی لبه‌های لگن سینک قرار می‌گیرد و این قابلیت را دارد که سبد میوه شور نیز به آن اضافه شود. ترکیب این دو، باعث افزایش کارایی تخته می‌شود.

سینک استیل

گرید استفاده شده در ساخت استیل

گرید مورد استفاده برای ساخت سینک ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در کنار این گرید که باید حتما با مشورت با تیم یا مهندسین متالورژی انجام و انتخاب شود توجه به این مساله که آیا خود گرید استفاده شده دارای ویژگی های مورد نظر برای بدست آوردن سطح کیفی خوب است ؟

ما دی تیم استار استیل ورق استیل استفاده شده در تولید سینک ها را از برترین برندهای حال حاضر دنیا تهیه می کنیم.برندهای برتری همچون آسرینوکس اسپانیا ، اتوکمپو ، کلمبوس و سایر مواد خام سینک های استیل ما هستند.که با توجه به سرتیفیکیت و مشخصات ترکیبی عالی که این گرید ها دارند می توان تا سالیان سال از کیفیت سینک ها آسودگی خاصر داشت.

حال شاید برای شما سوال شده باشد که در این وضعیت ما چگونه این محصولات را وارد میکنیم و یا تهیه میکنیم ؟

چندین سال است که همکاری بسیار نزدیکی بین تی استار استیل و گروه فلز در حال انجام است.این گروه با توجه به تیم حرفه ای که در زمینه بازرگانی و متالورژی دارند نزدیک به 30 سال است که در سطح اول تامین کننده های ورق استیل در ایران قرار دارند و ما مستقیما کالای مورد نیاز و اولیه استار استیل را از این راه تامین و تهیه می کنیم.