آخرین تحولات استیل در سوئیس

0

Swiss Steel Group ، Swiss Steel و Steeltec را ادغام می کند

گروه فولاد سوئیس دو واحد تجاری سوئیس استیل و استیلتک را ادغام کرده است. واحد تجاری جدید قادر است خود را به عنوان یک بازیگر قدرتمند در یک فضای کاملاً رقابتی در بازار جای دهد.

به دنبال تجدید سازماندهی استراتژیک در سال 2020 ، گروه فولاد سوئیس تصمیم گرفت که فولاد سوئیس و استیلتک را در واکنش به تحولات فعلی بازار و با توجه به روند تولید مشترک مستقر در Emmenbrücke سوئیس ، ترکیب مجدد کند. سویس استیل فولاد خام را از قراضه های فولادی تولید می کند و سپس شمش های موجود در آسیاب نورد خود را به سیم پیچ و میله پردازش می کند. سپس Steeltec این ماده را گرفته و آن را برای ساختن فولادهای روشن با کیفیت بالا پردازش می کند ، به ویژه در تولید محصولات ویژه در بخش فولادهای با مقاومت بالاتر تمرکز دارد.

اخبار استیل

با ادغام دو واحد تجاری ، گروه فولاد سوئیس دانش و مهارت را در هر دو زمینه جمع کرده و آنها را زیر یک سقف قرار داده است ، با هدف انعطاف پذیری و حتی کارآیی بیشتر همکاری و همراهی در آینده. مشتریان هم اکنون می توانند از خدمات پشتیبانی کاملSteeltec قبل و بعد از فروش در کل زنجیره بهره مند شوند و همچنین از مزایای سیاست نوآوری در روند مداوم خود برای ارائه راه حل های بهینه شده فولاد برای طیف گسترده ای از برنامه ها بهره مند شوند.

آخرین اخبار مربوط به ورق استیل را می توانید در وبسایت ما ببینید.ما آخرین اخبار تاثیر گذار بر روی نوسانات قیمت استیل در دنیا را منتشر می کنیم. اخباری که ممکن است دانستن آن ها برای شما لازم و ضروری باشد.

اخبار استیل