هود استیل مورب

0

یکی از محبوب ترین هودهای حال حاضر صنعت جهانی هودهای استیل هستند که به دلیل ویژگی های خاصی که دارند دارای چگالش پایین تری هستند که این مساله کمک میکند که بتوان با نصب موتور های قوی وزن را کنترل کرد و نتیجه آن مکش قوی و صدای کم می شود.این هود ها در ایران نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

یکی از بهترین موتورهایی که بر روی این هودها میتوان نصب کرد موتور های با تکنولوژی توربو است که ساختار فلزی این هود ها به کاهش اعوجاج و لرزش در بلند مدت کمک بسیار شایانی میکند.

معمولا قدرت مکشی این موتور ها از 400 متر مکعب شروع می شود و در قوی ترین نوع آن به 700 متر مکعب نیز میرسد که در نوع خود بسیار مناسب و مطلوب است.

هود اسیل

ویژگی بسیار لازم برای هود آشپزخانه در مرحله اول کم صدا بودن آن است که اختلاف کیفیت هر هود را می توان با این معیار مورد سنجش نیز قرار داد.

بعنوان نمونه یکی از مطلوب ترین رنج ها برای میزان صدای هود معادل 48 دسیبل است.که میزان صدای تولیدی در این حالت بسیار خوب و مورد قبول است.در هودهای امروزه سیستم هایی تعبیه شده که میزان صدای تولیدی را به خود جذب می کند. با این کار باعث می شود تا سر و صدای کمتری در فضا پخش شود که یک امر بسیار مطلوب است.

به طور معمول برای موتور های مورب هود 8 دور را در نظر می گیرند.

هود های استیلی که دارای سنسور های بو و دود هستند قیمت بالاتری دارند ولی از نظر کارایی بسیار عالی و پر طرفدار هستند.

هود موربی که با شیشه سکوریت ساخته می شود در مقابل حرارت و ضربه مقاوم است به همراه طراحی خاص نمایی زیبا را در آشپزخانه شما بوجود می آورد.

هود استیل آشپزخانه

صفحه کنترل هود یکی دیگر از مهم ترین پارامتر های مکانیزه کردن و بروز بودن هود است .این معیار تا جایی اهمیت دارد که بعنوان یک نکته مهم قبل از خرید می شود.بسیاری از افراد برای خرید خود شدیدا به صفحه کنترلی هود توجه ویژه میکنند.و به گفته فروشندگان مشتریان آنها همواره قبل از خرید بیشترین سوال و پر تکرار ترین سوالی که دارند در رابطه با صفحه کنترلی هود است.

جدیدا برای هود ها از لامپ های LED  استفاده می شود که جلوه بسیار خاص و زیبایی را به سیستم آشپزخانه میبخشد.این لامپ ها از نور بسیار موثر و در عین حال با مصرف بسیار پایین استفاده می کنند.

در برخی از هود ها فیلتر آلمینیومی ۳ لایه که ساختار کاملا ریزی را دارد علاوه بر جذب چربی و دود قابلیت شستشو را در ماشین ظرفشویی و به صورت دستی دارد.

بیشتر مدل حال حاضر هودهای استیل قابلیت نصب فیلتر ذغالی را دارند.

برخی از سازندگان هود های استیل پا را فراتر گذاشته و با استفاده از کنترل راه دور و یا ریموت کنترلی شرایطی را برای روشن و خاموش کردن هود فراهم کرده اند.